Proces składania skargi przebiega w następujący sposób:
a. Koordynator wstępnie bada zgłoszenie i rozmawia z osobą składającą skargę.
b. Jeśli stwierdzi, że istnieją przesłanki świadczące o możliwości wystąpienia dyskryminacji, Koordynator składa wniosek do Rektora o powołanie Komisji i wszczęcie postępowania wyjaśniającego. Jeśli przesłanki nie są uprawdopodobnione, Koordynator może przekazać sprawę Rzecznikowi Praw Studentów w celu polubownego rozstrzygnięcia sporu lub uznać skargę za nieuzasadnioną.
c. Skarga anonimowa nie będzie rozpatrywana.
d. Skarga może zostać złożona tylko przez osobę, która jest studentem i gdy zdarzenia miały miejsce na terenie Uczelni lub były związane z jej działalnością.
e. Skarga powinna być złożona w ciągu roku od zdarzenia lub ostatniego z serii zdarzeń będących przedmiotem skargi.
W wyjątkowych sytuacjach przewodniczący Komisji może podjąć decyzję o rozpatrzeniu skargi dotyczącej zdarzeń sprzed ponad roku, jeśli uzna to za uzasadnione.
Formularz - Potrzeba Wsparcia